תקלה פייסבוק / × ×”×’ משאית כבן 40 נהרג מפגיעת כלי רכב חולף סמוך לזכרון יעקב : גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך .

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": אסטריקס ושיקוי ×"קסמים לצפיי×" from 1.bp.blogspot.com
גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . אחרי הדיווחים על תקלה עולמית שהצביעו על השבתה של האפליקציות של פייסבוק, מניית החברה מגיבה בהתאם ומאבדת עשרות מיליארדים ביום המסחר בניו יורק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך .

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, .

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; אחרי הדיווחים על תקלה עולמית שהצביעו על השבתה של האפליקציות של פייסבוק, מניית החברה מגיבה בהתאם ומאבדת עשרות מיליארדים ביום המסחר בניו יורק.

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה .

כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×"נשיק×" ×"אחרונ×" של ×"קיסר לצפי×" from 1.bp.blogspot.com
משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . אחרי הדיווחים על תקלה עולמית שהצביעו על השבתה של האפליקציות של פייסבוק, מניית החברה מגיבה בהתאם ומאבדת עשרות מיליארדים ביום המסחר בניו יורק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . אחרי הדיווחים על תקלה עולמית שהצביעו על השבתה של האפליקציות של פייסבוק, מניית החברה מגיבה בהתאם ומאבדת עשרות מיליארדים ביום המסחר בניו יורק. כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה;

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה;

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקל×
תקל×" כללית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; אחרי הדיווחים על תקלה עולמית שהצביעו על השבתה של האפליקציות של פייסבוק, מניית החברה מגיבה בהתאם ומאבדת עשרות מיליארדים ביום המסחר בניו יורק. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל .

משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר .

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; כזכור, חברת פייסבוק מחזיקה בבעלות גם על וואטסאפ ואינסטגרם, ושלושת האפליקציות חולקות שרתים באופן מוגבל. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשלב הזה נסיבות התקלה אינן ידועות, אך . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: משתמשים ברחבי העולם מדווחים הערב (שני) על תקלה נרחבת בוואטסאפ, בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51.

תקלה פייסבוק / × ×"×' משאית ×›×'ן 40 × ×"ר×' מפ×'יעת כלי רכ×' חולף סמוך לזכרון יעק×' : גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .